شناسهٔ خبر: 161185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری پویش «چشم به راهیم» در استان سمنان

23.jpg مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان سمنان از برگزاری پویش نوروزی چشم به راهیم در استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه افتتاح سراسری پویش «چشم به راهیم» گفت: در نوروز ۱۴۰۳ طرح پویش فرهنگی با عنوان چشم به راهیم به‌مدت ۱۸ روز متوالی برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش با هدف افزایش ایمنی سفرهای برون شهری در تعطیلات نوروز و کاهش خطرات و سوانح رانندگی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: امسال این پویش در زائر سرای شهر سرخه در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می‌شود.

منصور کیایی با اشاره به اهمیت مقوله ایمنی در سفرهای جاده‌ای گفت: ارتقای افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، توجه به ارزش‌های دینی و آداب سفر در ماه مبارک رمضان، ترغیب رانندگان به توقف وسایل‌نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدمات رفاهی از جمله اهداف این طرح است.

منصور کیایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه‌های فرهنگی بتوانیم تأثیر به سزایی در فرهنگ سازی و کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌باشیم.