شناسهٔ خبر: 161217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند

شهید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار، را در جامعه تقویت می‌کند، گفت: خانواده شهدا از سرمایه‌های اصلی کشورمان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه در آئین  گرامیداشت ۲۲ اسفند (روز شهدا) و تجلیل از فرزندان معظم شهدا در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: هر دستگاه اجرایی نسبت به گرامی داشت و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: امنیت امروز جامعه مرهون پاک خون شهیدان است و تجلیل و قدردانی ازخانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولین است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بنده منتسب به خانواده شهداهستم، گفت: سعی کرده ام وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم و در دوران مسئولیت خود تلاش بنده این بوده که خدشه ای به نام شهیدان وارد نکنم و صادقانه به مردم خدمت کنم. 

اسماعیلی تاکید کرد: فرزندان، خواهران وبرادران شهدا اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان جزو همکاران و سرآمد اداره کل هستند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند. 

وی گفت: تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار، را در جامعه تقویت می‌کند و نسل جوان بیشتر با این فرهنگ آشنا می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: خانواده شهدا از سرمایه‌های اصلی کشورمان هستند و امروز عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم و  تمام اقشار مختلف جامعه باید خانواده شهیدان را مورد احترام و تکریم قرار دهند.