شناسهٔ خبر: 161275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پویش «چشم به راهیم۱۴۰۳» در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

ببینید|برگزاری نخستین روز پویش چشم به راهیم استان چهارمحال و بختیاری مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پویش«چشم‌به‌راهیم۱۴۰۳» از امروز تا ۱۳ فروردین از ۹ صبح تا اذان مغرب در شهرهای پرمسافر از جمله شهرکرد، بروجن، لردگان، سامان و کوهرنگ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، بهزاد عظیمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداراری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری  در حاشیه آیین افتتاحیه پویش«چشم به راهیم۱۴۰۳» گفت: امسال سومین سال اجرایی این پویش در سطح کشور است که به طبع در استان ما نیز برگزار می‌شود، ایستگاه این پویش استانی در شهرهای پرمسافر از جمله شهرکرد، بروجن، لردگان، سامان و کوهرنگ است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این پویش از امروز ۲۷ اسفندماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت که همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ ظهر و ۱۴:۳۰ تا اذان مغرب در خدمت مسافران خواهیم بود.

وی بیان کرد: در این پویش برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل نمایش استنداپ کمدی، اجرای سرودهای محلی همراه با رقص محلی، آموزش نکات ایمنی به رانندگان و سرنشینان، نمایش ایمنی ویژه‌ کودکان و بیان احکام شرعی و برپایی نماز جماعت را اجرا خواهیم کرد.

عظیمی در پایان گفت: در کل استان ۴۵۰ نیرو و در ایستگاه شهرکرد ۲۰ نیروی راهداری درگیر اجرای این پویش هستند که با بخشیدن آگاهی به صورت حضوری و پخش زنده تلویزیونی و رادیویی به رانندگان و سرنشینان امیدواریم نوروزی کم حادثه و بی‌حادثه را تجربه کنیم.