شناسهٔ خبر: 161293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی:

همبستگی در برنامه‌های اجرایی عامل تسریع در اتمام پروژهای استانی است

22 جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران کل ادارات تابعه راه و شهرسازی و روابط عمومی های دستگاه های وزارتی راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با توجه به اهمیت برنامه‌های نوروزی و بررسی دقیق وضعیت کاری دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل استان جلسه‌ای مشترک با اعضای حمل و نقل استان، مدیران کل دستگاه‌های و روابط عمومی‌های حوزه وزارت در استان برای ایجاد تعامل و هم‌بستگی و بازتاب اخبار و رویدادهای ایام نوروز در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد.

موسوی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی در آغاز برنامه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی راهداران گرامی در زمستان امسال و میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تشکیل این جلسه مهم گفت: تشکیل جلسات مشترک مدیران کل و روابط‌عمومی‌ها نقش سازنده و تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف وزارت خانه در استان خواهد داشت.

موسوی ابراز داشت روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار کلیدی و سازنده‌ای در بازتاب برنامه‌های اجرایی دستگاه‌ها دارند. یک روابط عمومی قدرتمند می‌تواند نقش سازنده‌ای در تعامل با مردم و همچنین ادارات و ارگان‌ها داشته‌باشد.

وی گفت هم افزایی و تعامل روابط‌عمومی‌ها و انتشار اخبار همه دستگاه‌های مرتبط در سایت‌ها و فضاهای مجازی مورد تأکید وزیر محترم راه و شهرسازی است و دستگاه‌ها پیام‌ها و رویدادهای مهم خود را در سایت‌های یکدیگر بازتاب دهند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گفت: با توجه نقش بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل استان و راه‌های مواصلاتی و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی روابط‌عمومی‌ها در این ایام در آماده باش کامل باشند و با هم‌بستگی و تعامل نزدیک برای بازتاب خبری نوروز همت بگمارند.

موسوی در ادامه گفت: بسیاری از مطالبات همکاران راه و شهرسازی از جمله مسائل ورزشی و رفاهی و حتی مسکن می‌تواند با تعامل روابط‌عمومی‌ها منتج به نتیجه گردد.

در ادامه علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه عملکرد اداره کل راهداری را بیان داشته و در خصوص رفع مشکلات ناوگان مسافری، تسهیلات لازم برای معاینه فنی خودروهای سنگین نظارت و کنترل فنی ناوگان حمل و نقل، لکه گیری جاده‌ها و شست‌وشوی علائم و پاک‌سازی جاده‌ها، نظارت بر فعالیت مجتمع‌های رفاهی خدماتی بین راهی توضیحات کامل را ارائه دادند.

قربانی مدیرکل راه آهن آذربایجان نیز ضمن تبریک سال جدید در خصوص زمان‌بندی و حرکت قطارهای مسافربری و طرح استقبال و بدرقه از مسافران نوروزی، حرکت قطار تبریز-آذرشهر ویژه دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، و نیز اشاره به برخی از مشکلات حاشیه نشینی در حریم ریل‌های قطار و درخواست رفع مشکل موجود توضیحات کامل را ارائه دادند.

در ادامه عبدلی مدیرکل هواشناسی نیز در خصوص اطلاع رسانی وضعیت هوا هم در ایستگاه‌های هواشناسی فرودگاهی و هم هم در ایستگاه‌های هواشناسی جاده‌ای و ارتباط مستقیم با صدا و سیمای مرکز استان و انتشار اخبار وضعیت هوا در سایت‌های مرتبط و فضای مجازی توضیحات لازم را بیان داشتند.

ارائه گزارش پروازهای ایران‌ایر و برخی شرکت‌های هواپیمایی توسط معاون هواپیمایی فرودگاه‌های استان و هواپیمایی هم در این ایام نیز از مطالب مطروحه در این جلسه بود.