شناسهٔ خبر: 161317 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگی هواپیمایی آسمان برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی

شرکت هواپیمایی آسمان مدیرعامل هواپیمایی آسمان از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی آسمان، حسن قاسمی در جلسه شورای مدیران هواپیمایی آسمان که با هدف هم افزایی و هماهنگی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی برگزار شده بود اظهار کرد: برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی هماهنگی لازم بین بخش‌های عملیاتی شرکت هواپیمایی آسمان به عمل آمده و برنامه ریزی‌های لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی انجام شده‌است.

وی با تأکید بر اهتمام این شرکت بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی یادآور شد: پیش بینی‌های لازم از ماه‌ها قبل برای تسهیل سفرهای نوروزی انجام شده‌است و این شرکت آمادگی دارد نسبت به فعال سازی پروازهای فوق العاده اقدام کند. 

مدیرعامل هواپیمایی آسمان یادآور شد: با توجه به اهمیت پروازهای نوروزی، تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی به‌موقع به مسافران اندیشیده شده‌است و امیدواریم که با به‌کارگیری همه توان و ظرفیت‌های شرکت، شایسته‌ترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم.