شناسهٔ خبر: 161318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش نیروهای یگان حفاظت راه وشهرسازی استان بوشهر در ایام نوروز ۱۴۰۳

سرهنگ رضا جعفری فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی بوشهر فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان بوشهر از آماده باش نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزاری پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سرهنگ رضا جعفری اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و لزوم گشت زنی در این ایام به منظور جلوگیری از سوء استفاده و تصرفات توسط اشخاص سودجو در اراضی متعلق به دولت و سازمان ملی زمین و مسکن، نیروهای یگان حفاظت از ۲۷ اسفند تا ۱۴ فرودین ۱۴۰۳ به صورت آماده باش و شبانه روزی در این ایام نوروز حضور دارند.

جعفری یکی از اولویت های این اداره کل را صیانت از انفال و بیت‌المال برشمرد و گفت: همه ی همکارانم در یگان حفاظت در هماهنگی با نیروهای نظامی و انتظامی در آمادگی کامل به سر می‌برند و با هرگونه تصرف برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: تمامی افراد سودجو که به دنبال تصرف در اراضی ملی و دولتی هستند باید بدانند یگان حفاظت راه و شهرسازی بوشهر با گشت زنی شبانه روزی مصمم است حتی یک متر از اراضی ملی مورد تصرف قرار نگیرد و در صورت مشاهده هرگونه تصرف، با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.