شناسهٔ خبر: 161337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در ۳ روز گذشته

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ روز گذشته بیش از ۵ هزار بلیت ناوگان اتوبوسی ویژه ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی گفت: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵ هزار و ۵۸۰ بلیت اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش فروش شده‌است.

وی افزود: از ۵ هزار ۵۸۰ بلیت پیش فروش شده ۲ هزار و ۳۱۰ بلیت به‌صورت اینترنتی و ۳ هزار و ۲۷۰ بلیت به‌صورت حضوری پیش فروش شده‌است.

کهریزی در ادامه گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده‌است که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی بوس ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵ هزار ۳۰۰ مسافر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت به‌منظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد.

وی عنوان کرد: میز خدمت و پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به‌صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام کرده و پاسخگوی مسافران خواهند بود.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی پاسخگو است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.