شناسهٔ خبر: 161379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر خبر داد؛

آمادگی کامل اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ملایر برای استقبال از مسافران نوروزی۱۴۰۳

هاشم اسکندریان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملابر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر از آمادگی و استقرار ۵۰ راهدار با ۳۳دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در ۵ باب راهدارخانه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر ضمن اشاره به آمادگی  و استقرار ۵۰ راهدار با ۳۳ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری  گفت به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز ۱۱باب مجتمع خدمات رفاهی و ۴باب راهدارخانه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی گفت: ۵شرکت مسافری اتوبوسی و سواری شهرستان در زمان اجرای طرح نوروزی آماده جابه‌جایی مسافران نوروزی است و در زمان اجرای طرح با استقرار میز خدمت در محل ترمینال اتوبوسی وبا تلفن گویای۱۴۱ آماده پاسخگویی به شکایات پیشنهادات هموطنان خواهیم بود.

اسکندریان بیان کرد: به منظور مدیریت هوشمند راه‌ها ۷ دستگاه دوربین نظارتی، ۱۶دستگاه دوربین پلاک خوان و یک دستگاه دوربین توزین درحال حرکت در طول راههای شریانی و اصلی شهرستان به روز رسانی شده است.

وی با اشاره به اصلاح دو نقطه دارای تصادف روستایی عباسیه و ازناوله در واپسین روزهای سال جاری گفت: با توجه به تاکید دولت خدمتگزار به اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌ها در سال جاری بیش از ۲۰ نقطه دارای تصادف شهرستان اصلاح وایمن سازی شد که تاثیر به سزایی در کاهش فوتی های ناشی از تصادفات نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته است که این روند در سال آینده با استفاده از همه ظرفیت های موجود ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان ملایر افزود: با توجه به شرایط جوی ازهمه هموطنان و کاربران جاده‌ای خواهشمندیم با مدیریت سفرهای خود و استراحت کوتاه در مکان‌های ایمن مجتمع های خدمات رفاهی، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود و دیگران به ارمغان داشته باشند.