شناسهٔ خبر: 161380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن زاهدان تحویل متقاضیان شده است

سیستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر پروژه های قبلی حدود ۱۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه ماهه پایانی سال جاری در سایت آرمانشهر زاهدان تحویل متقاضیان گرامی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،عطاء اله اکبری در بازدید استاندار و جمعی از مسئولان سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان گفت: دولت سیزدهم در تامین مسکن مردم در قالب طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه ای دارد که خوشبختانه شاهد شتاب خوبی در ساخت این واحدها در این استان به ویژه در زاهدان مرکز استان هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در زاهدان در دو سایت آرمانشهر و تفتانشهر بیش از ۱۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی سایت آرمانشهر با ۳۴۶۵ واحد به حدود ۹۰ درصد و سایت تفتان شهر با هشت هزار و ۳۱۰ واحد با گذشت ۱۰ ماه از زمان آغاز ساخت آن به ۳۵ درصد رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی در سایت آرمانشهر واحدهای مسکونی با تمامی امکانات نظیر آب، برق، گاز و شبکه هوشمند مخابراتی تحویل متقاضیان شده است.

اکبری با اشاره به اهمیت خدمات روبنایی در سایت های طرح نهضت ملی مسکن افزود: در حال حاضر چهار واحد آموزشی، ۲ کلانتری، ۲ مسجد و یک واحد درمانی در سایت های تفتان شهر و آرمانشهر زاهدان در دست ساخت است.