شناسهٔ خبر: 161391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار ۱۵ ایستگاه راهداری در محورهای استان ایلام

ایستگاه راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از استقرار ۱۵ ایستگاه راهداری در محورهای مواصلاتی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، با بیان اینکه در ایام نوروز گشت‌های فعال راهداری در جاده‌ها حضور خواهند داشت، اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۵ ایستگاه راهداری در محورهای مواصلاتی استان جهت خدمت‌رسانی به مسافران برای یک سفر با آرامش خاطر مستقر شده‌اند.

وی گفت: این ایستگاه‌ها در قالب طرح راهداری نوروزی و با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل تردد مسافران در طول ایام نوروز به فعالیت خواهند پرداخت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، همچون نوروز ۱۴۰۲ شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی استان در این ایام باشیم.

چشمه‌خاور تصریح کرد: انجام خط‌کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم، تابلوها و پاکسازی و منظرآرایی جاده‌ها، لکه‌گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی از جمله اقدامات انجام شده در راه‌های استان است.

وی تصریح کرد: با استقرار این ایستگاه‌ها و اقدامات صورت گرفته، امیدواریم شاهد سفری امن و خاطره‌انگیز برای مسافران نوروزی در استان ایلام باشیم.