شناسهٔ خبر: 161395 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در سازمان راهداری خبر داد؛

پیش‌بینی تغییر زمان سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ به عصر و شب در ماه مبارک رمضان

بازدید مسئولان از نحوه فروش بلیت های نوروزی در پایانه مسافربری بیرجند مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تعطیلات نوروزی سال جدید، با ماه مبارک رمضان تقارن داشته و به همین دلیل منجر به تغییر زمان سفرها شده و پیش‌بینی می‌شود انجام سفرها از روز به عصر و شب تغییر پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غلام عباس بهرامی نیا مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران این سازمان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ پایگاه‌های راهداری در محورهای سراسر کشور پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: تعطیلات نوروزی سال جدید، با ماه مبارک رمضان تقارن داشته و به همین دلیل منجر به تغییر زمان سفرها شده و پیش‌بینی می‌شود انجام سفرها از طی روز به عصر و شب تغییر پیدا کند.

بهرامی‌نیا با بیان این‌که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، یکی از دستگاه‌های مهم و اساسی ستاد خدمات سفر است، افزود: در این ایام حدود ۱۰ هزار نفر نیروی راهدار با استفاده از بیش از ۸۰۰۰ انواع ماشین‌آلات راهداری در آماده‌باش کامل و آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

وی بیان کرد: تمامی پایگاه های راهداری سراسر کشور شبانه‌روزی، آماده خدمت‌رسانی به مردم و اسکان اضطراری در راه ماندگان هستند.

شایان ذکر است هموطنان می‌توانند قبل از شروع سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و یا از اپلیکشن و سایت ۱۴۱ استفاده کنند.