شناسهٔ خبر: 161444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن عید نوروز مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌شرح ذیل است؛

یا مقلب القلوب و الابصار...

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به‌کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه

سال همایون بادت این روز و همه روز

نوروز، میراث مشترک تمدن کهن ایرانی است که فارغ از مرزهای سیاسی کشورها، وحدت و عظمت این ملت غیور را در گستره بزرگ جغرافیایی خود به رخ می‌کشد.

چه تقارن نیکویی است وقتی بهار و نوروز ایران زمین با بهار دل‌ها، ماه میهمانی خدا در آمیخته و ایران اسلامی، تلالویی از بهشت گشته و رنگ " سَلاماً سَلاماً " به خود می‌گیرد.

پایان قصه سپید زمستان، سبزی و زندگی بهار است تا به ما یادآور شود که همانا " إِنَّ مَعَ ٱلۡعُسرِ یُسرٗا "

سالی که گذشت برای خانواده بزرگ راه و شهرسازی ویژه بود. تلاش‌های بسیاری سپری شد تا در کنار همدیگر سختی‌ها را مرتفع کنیم و رشد و بالندگی خانواده بزرگ راه و شهرسازی و فرزندان ایران را با هم نظاره‌گر باشیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از داشتن شما همکاران عزیز به خود می‌بالد و بر خود واجب می‌داند شکرگزار خداوند منان و قدردان شما عزیزان باشد.

امید آن داریم که زندگی یکایک شما عزیزان مملو از برکات ماه مبارک رمضان و شادی سال نو گشته و میهن عزیزمان ایران سربلند گردد.

همکاران ارجمند، اینجانب بعنوان خادم مردم، بر خود لازم می‌دانم عالی‌ترین سپاس‌ها را از یکسال تلاش‌های ارزنده شما و صمیمانه‌ترین آرزوها را برای سال پیشِ رو از درگاه ایزد منان داشته باشم.