شناسهٔ خبر: 161449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز سال نو صادر شد؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

تبریک سال نو مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری) خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن قدردانی از تلاش همه ی همکاران درخدمت رسانی به مردم استان، برای ملت ایران و کارکنان مجموعه بزرگ راه و شهرسازی آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

متن پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز باستانی ترنمی از زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت؛ تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی خود و هم نوعانمان ببندیم.

اینک که بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مقارن گشته، سال نو را با دلی آکنده از مهربانی و رهایی از تعلقات دنیوی و بهره گیری از الطاف الهی و امید به تکمیل و تحویل بخش قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن و افزایش رضایت مندی ارباب رجوع آغاز می نماییم.

بر خود لازم می دانم؛ از زحمات خالصانه و شبانه‌روزی مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در طول سال ۱۴۰۲ که با همت و تلاش خود در راستای پیشرفت و آبادانی استان زیبایمان گام بر می دارند؛ تشکر و قدردانی نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا، فرا رسیدن بهار طبیعت که هنگامه ی تجلی قدرت و عظمت الهی می باشد؛ به هم میهنان عزیز، به ویژه مردم شریف و نجیب استان چهارمحال و بختیاری و مجموعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک و شادباش عرض می نمایم؛ و سالی پر خیر و برکت، همراه با سلامتی برای همگان آرزومندم.