شناسهٔ خبر: 161455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک و تهنیت گفت. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان وبلوچستان)،ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای در پیامی فرا رسیدن سال نو که همزمان شده با ماه بندگی رمضان را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است؛ 

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهدو سال کهنه با یادگارانی از تلاش های همه  به گذشته می پیوندد.

فرصت را مغتنم شمرده، هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» را به ملت شریف ایران، به ویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

سالی که گذشت با تلاش و کوشش خالصانه تمامی دست اندرکاران عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای در حد مقدورات گامهای موثری در جهت ارتقاء ایمنی جاده ها و توسعه سیستم های حمل و نقل عمومی برداشته شد.

اینجانب فرارسیدن عید نوروز و بهار پرطراوت که نشانه قدرت خداوند و تجدید حیات طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان است را به تک تک همکاران خدوم این اداره کل  که در راستای خدمت رسانی به مردم مجاهدت نموده اند تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار ازبرکت ومعنویت را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.