شناسهٔ خبر: 161456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳

عید نوروز مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی، فرارسیدن عید نوروز را خدمت همکاران و مردم سراسر استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را خدمت همکاران و مردم سراسر استان تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ایام ماه مبارک رمضان فرصتی نیک برای رسیدن به تعالی دنیوی و اخلاقی است که باید قدر آن را دانسته و زمینه لازم برای بهره‌مندی از فیوضات این ماه عظیم را در ذات خویش فراهم سازیم.

نوروز جشن تحول به احسن الحال، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم‌پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن است.

در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش‌های بی وقفه، مجموعه راه و شهرسازی استان مازندران توانست همگام با سایر خدمتگزاران صادق این مرز و بوم، گام‌هایی استوار در جهت خوشنودی ملت و سربلندی میهن عزیزمان بردارد.

امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بهره‌گیری از توانمندی‌های شایسته و با انسجام کاری بیشتر، همدلی، همفکری و هم‌افزایی سالی پربرکت در مسیر خدمت به ایران اسلامی داشته باشیم.

اینجانب فرارسیدن عید نوروز و بهار پرطراوت و تقارن مبارک آن با بهار قرآن و ماه رحمت و مغفرت را خدمت خانواده بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.