شناسهٔ خبر: 161458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نیمه دوم سال جاری انجام شد؛

اورهال و بازسازی ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری دیهوک خراسان جنوبی

262150.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از اورهال و بازسازی ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری این بخش از نیمه دوم سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی), احمد آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک اظهار داشت: تعداد ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری از نیمه دوم سال جاری تاکنون تعمیرات اساسی شده و در محورهای مواصلاتی مشغول به انجام عملیات راهداری هستند.

وی ادامه داد: حجم بالای فعالیت‌های راهداری در بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از شبکه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بخش دیهوک مسئولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق آن در درجه اول در حوزه ماشین آلات ، نیاز به داشتن ماشین‌آلاتی پویا و کارآمد است.

 آخوندی افزود: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته، توانستیم ۴ دستگاه ماشین آلات راهداری را با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دستور کار برای  بازسازی و تعمیرات اساسی قرار دهیم که یک دستگاه تریلی در نیمه اول سال بازسازی کامل شد و ۳ دستگاه ماشین آلات اعم از یک دستگاه بنز کمپرسی تک و ۲ دستگاه بنز مایلردر نیمه دوم سال انجام شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی، بیان کرد: در محورهای کوهستانی روستایی و نقاط برف گیر محورهای حوزه استحفاظی این اداره در چند روز اخیر شاهد بارش های شدید برف بودیم که این محورها در شرایط برف و بوران و سرمای طاقت فرسا به طور مرتب توسط راهداران و همکاران پایش و کنترل شده و هنگام بارش برف تمامی ماشین آلات و پرسنل کشیک در جهت عبور ایمن در سطح راه های حوزه مشغول فعالیت بودند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک در پایان خاطر نشان کرد: نگهداری، به‌روزرسانی و تعمیر ماشین آلات به‌منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای در طول سال، مستلزم توجه ویژه برای تأمین هزینه‌های آن است که در تلاش هستیم تا با همت راهداران و هم‌افزایی بیشتر در نگهداری ماشین آلات ، خدمات مطلوبی برای رفاه و آسایش کاربران در محورهای مواصلاتی ارائه دهیم.