شناسهٔ خبر: 161470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

تبریک سال نو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با صدور پیامی آغاز سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) علی زندی‌فر، با صدور پیامی آغاز سال جدید و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 یا مقلب القلوب و الابصار

 یا مدبر الیل و النهار

 یا محول الحول و الاحوال

 حول حالنا الی احسن الحال

بهار تجلی‌گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی‌ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

خداوند عالم را بسیار سپاسگزاریم در سالی که گذشت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز توانست با کوشش فراوان شما همکاران برای رسیدن به اهداف عالیه خود در خدمت به مردم گام‌های موثری بردارد.

اینجانب فرارسیدن عید نوروز و بهار پرطراوت و تقارن مبارک آن با بهار قرآن و ماه رحمت و مغفرت را به خانواده بزرگ راهداری البرز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، با انسجام کاری بیشتر، همدلی، همفکری و هم‌افزایی سالی پربرکت در مسیر خدمت به ایران اسلامی داشته باشیم.