شناسهٔ خبر: 165192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه؛

جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد برگزار شد

جلسه بررسی و رفع موانع پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در خراسان شمالی با پیمانکاران جدید برگزار شد. جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با پیمانکاران جدید برگزار و در خصوص مباحث مالی پروژه بحث و گفتگو صورت گرفت و تصمیمات خوبی اتحاذ گردید که کارگشای تسریع در روند اجرای پروژه خواهد شد.

وی بر تسریع روند اجرای پروژه تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه مشکلات زیادی داشته است و مردم متضرر شده اند، پیمانکاران جدید می بایست با جدیت و به صورت شبانه روزی در این پروژه فعالیت کنند.

این جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون مسکن و ساختمان، مدیرعامل بانک مسکن استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهرداری بجنورد و پیمانکاران جدید پروژه در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد و پیمانکاران جدید دیدگاه ها و برنامه های اجرایی خود را مطرح کردند.