شناسهٔ خبر: 161594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازه ی زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱ فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت؛

ثبت بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزار تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان 

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت یک میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۲۴ تردد انواع وسائط‌نقلیه‌ در سطح محورهای مواصلاتی استان در بازه ی زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا یکم  فروردین ۱۴۰۳ خبر داد. 

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت:در این بازه ی زمانی یک میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۲۴ تردد انواع وسایل نقلیه توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار فعال در استان به ثبت رسیده، تعداد تردد ورودی به حوزه شمال استان ۴۲ هزار و ۱۰۵ دستگاه وسیله نقلیه می باشد. 

وی تعداد تردد ورودی به استان را بیش از ۴۲هزار وسائط نقلیه اعلام کرد و افزود: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، میزان تردد در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:پرترددترین محورهای  مواصلاتی  استان ،محور ایرانشهر _بمپور،محور زاهدان_خاش  و محور زاهدان_سه راهی دشتک می باشد.

کرد در پایان یادآورشد:سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده ای است و هموطنان می توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.