شناسهٔ خبر: 161645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

سامانه 141 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، مطرح کرد: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری ۱۱۸ هزار و ۲۰۵ تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.

زندی‌فر با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۳۷۱ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان البرز پاسخ داده شده است، افزود: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.