شناسهٔ خبر: 161732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

افزایش سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام نوروز

حسن کحال زاده اصفهان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اقدامات لازم برای افزایش سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات اجرا شده در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مسافرین میزخدمت در فرودگاه فعال بوده همچنین در جهت آسایش آنان تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی فرودگاه در این ایام لغو شده است.  

وی افزود: با توجه به لزوم رعایت دستور العمل‌های نوروزی و تلاش در جهت ارائه سرویس‌های مطلوب به مسافرین در ایام نوروز ۱۴۰۳، یکی از مهمترین اقدامات بعمل آمده در این راستا افزایش نظارت بر قیمت‌های محصولات غرفه‌های فرودگاه بوده است.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به زیباسازی محوطه‌های فرودگاهی در راستای استقبال از این ایام، بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت معابر، خط کشی بلوارها، افزایش ظرفیت پارکینگ، رنگ آمیزی جدول‌ها و همچنین بهبود وضعیت روشنایی محوطه‌های فرودگاهی از دیگر اقداماتی بود که از پیش از ایام نورورز انجام شد.  

وی گفت: در راستای موضوع تکریم و رعایت حقوق مسافرین در فرودگاه، کلیه واحدهای خدمت رسان در فرودگاه اصفهان تمهیدات لازم جهت تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع و تسهیل امور برای مسافرین را در دستور کار خود قرار داده‌اند همچنین افزایش نظارت، اطلاع رسانی به موقع تغییرات زمان پرواز و پاسخگویی مناسب نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در زمان‌های تاخیرات در محل میز خدمت از اولویت برنامه های نوروزی شرکت‌های هواپیمایی است.