شناسهٔ خبر: 161822 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل سازمان مجری به مناسبت سال جدید

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی فرارسیدن سال جدید را به جامعه مهندسان و همکاران خود تبریک گفت. .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان م فرارسیدن سال جدید را به جامعه مهندسان و همکاران خود تبریک گفت.

 متن پیام نوروزی معاون وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پرطراوت طبیعت که با بهار قرآن مزین شده است، مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای‌ اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی‌ و نوروز زمانی ‌است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی ‌تکامل. همکاران عزیز سال ۱۴۰۲ را با تمام فراز و نشیب‌ها، غم‌ها و شادی‌ها پشت سرگذاشتیم و با یاری خداوند متعال و تلاش و همت مدیران و همکاران توانستیم در عرصه عمران و آبادانی کشور عزیزمان سهمی هرچند کوچک برداریم. 

اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته، توان مهندسان خلاق و افق پیش رو، ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی‌وقفه، خود را برای اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان مجری که در واقع، انجام خدمت بـه هموطنان عزیز است، آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسألت کنیم.

با عرض تبریک حلول سال نو، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای کلیه همکاران گرامی و خانواده گرانقدرشان، امیدوارم به حول و قوه الهی، سعادت توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین ملت عزیزمان را داشته باشیم.