شناسهٔ خبر: 161830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال مسافران نوروزی البرز از پویش «چشم به راهیم»

پویش چشم به راهیم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: امسال استقبال کاربران جاده‌ای از پویش چشم به راهیم بسیار خوب بوده است و این برنامه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: با فرارسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش چشم به راهیم با هدف ایمنی سفر و رویکرد کاهش حداکثری تصادفات در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: این پویش از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ با رویکرد اصلی آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی با ایجاد ایستگاه در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی پرشین لوتوس (لاین جنوبی آزادراه کرج - قزوین کیلومتر ۳۱) آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین سال جاری اجرا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف و سائل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، به‌کارگیری هنر در خدمت ایمنی، ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در طول مسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران از اهداف اصلی این پویش است.

زندی‌فر با تأکید بر اینکه خوشبختانه امسال استقبال کاربران جاده‌ای از پویش چشم به راهیم بسیار خوب بوده است، گفت: در تلاشیم با همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در سطح راه‌های البرز، پیام رانندگی ایمن را به همه رانندگان صادر کنیم و امیدواریم در این ایام شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.