شناسهٔ خبر: 161879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری زنجان از راهدارخانه و مجتمع خدماتی و رفاهی غزال شهرستان خرم‌دره

راهداری زنجان معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری زنجان به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولین شهرستانی در راهدارخانه و مجتمع خدماتی رفاهی غزال شهرستان خرم‌دره حاضر شدند و از بخش‌های مختلف این راهدارخانه و مجتمع بین راهی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل این اداره، در بازدید از راهدارخانه و مجتمع بین راهی غزال با اشاره به اجرای طرح راهداری نوروزی و آمادگی راهداران و تجهیزات لجستیکی برای مقابله با هرگونه بحران و حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: این طرح از اسفند ماه شروع شده که همگام با برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

وی تاکید کرد: آمادگی کامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان برای میزبانی و خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی که به استان سفر می‌کنند محیا شده است.

قزوینیان در ادامه به معرفی ‌زیرساخت‌ها و امکانات ساختمانی مجتمع غزال پرداخته و توجه ویژه استانداری زنجان برای مرمت و بازسازی مجتمع غزال جهت جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی را خواستار شد.

سید محمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان نیز در این بازدید ضمن گفتگو با راهداران، از تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در جهت ارائه خدمات مطلوب قدردانی و بر آمادگی کامل راهداران برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی تاکید کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره و پلیس راهور نیز در این بازدید توضیح‌های لازم را در خصوص آمادگی نیروهای پلیس و راهداری برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ارائه کردند.