شناسهٔ خبر: 161906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همه محورهای مواصلاتی استان فارس باز است

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: به رغم بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محورهای مواصلاتی فارس به شکل روان جریان دارد و راه‌ها باز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، محسن عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: در روزهای اخیر تاکنون که شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان هستیم، هیچ مشکلی برای تردد خودروها ایجاد نشده و تردد در تمام محورها جریان دارد.

وی ادامه‌داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای وگزارش‌های اعلام شده از همکاران راهداری مستقر در محورها، بارش‌ها در محورهای منتهی به شیراز، مرودشت، آباده، اقلید، خرامه، ارسنجان، دشت ارژن، کوه چنار، کازرون، نورآباد، رستم، سپیدان، جهرم، فراش بند، قیر و کارزین، فیروز آباد، کوار، فسا، سروستان، پاسارگاد، زرین‌دشت، داراب و استهبان به‌شکل باران و در محور سپیدان به اقلید به‌شکل برف است.

عمادی اظهار کرد: ۵۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ به‌همراه ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری برای برقراری ترددی ایمن و روان در تمام محورها به‌حالت آماده باش حضور دارند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: ۵۲ راهدارخانه به‌علاوه ۶۵ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند.

عمادی، به رانندگان توصیه کرد که با توجه به بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به‌دقت رعایت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی، خودرو خود را در مکانی ایمن متوقف کنند و پس از استراحت و رفع خستگی سفر خود را ادامه دهند.