شناسهٔ خبر: 161952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر:

توصیه به خودداری از سفرهای غیرضروری در جاده‌های بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از هم استانی‌ ها و مسافران نوروزی خواست از تردد غیر ضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از هم استانی‌ ها و مسافران نوروزی خواست از تردد غیر ضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان که موجب لغزندگی جاده ها می شود، تصریح شده: با توجه به پیش بینی تشدید بارش و احتمالا سیلاب در برخی نقاط استان یا برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیر ضروری اجتناب شود.

در همین خصوص عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: اکنون همه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن به صورت روان جریان دارد.

اخترشناس افزود: تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است، ضمن اینکه هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و سایر خدمات جاده ای مطلع شوند.

وی درباره آخرین آمار ترددهای جاده ای درون استان در طرح نوروزی هم بیان کرد: از ۲۵ اسفند و همزمان با طرح نوروزی تا ۴ فروردین، سامانه های ترددشمار بیش از ۵ میلیون و ۸۴۰ تردد خودرو در جاده های درون استان ثبت کردند که نسبت به سال قبل ۱.۴۳ درصد افزایش داشته است.

اخترشناس درباره ترددهای ورودی و خروجی استان هم اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۴۶۹ هزار خودرو وارد استان شده و ۴۲۸ هزار خودرو نیز خارج شده است.