شناسهٔ خبر: 162003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان:

سطح همه راه‌های همدان بارانی و لغزنده است

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از بارانی و لغزنده بودن سطح تمامی راههای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: بارش باران که از روز گذشته در سطح راه‌های استان همدان آغاز شده بود همچنان نیز ادامه دارد و در اکثر محورهای کوهستانی و گردنه شاهد بارش برف هستیم که شهرستانهای جنوبی استان شامل ملایر، نهاوند و تویسرکان بیشترین بارش را دارند.

آهکی با اشاره به لغزنده بودن سطح راه‌های استان تأکید کرد: از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم با در نظر گرفتن شرایط جوی موجود در راه‌های استان با رعایت سرعت مطمئنه، عدم شتاب زدگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز سفر سبز و ایمن را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه‌ها به ارمغان بیاورند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان یادآور شد: هم اکنون ۵۶۳ نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه، ۴۵ گردنه برفگیر و با ۵۰ اکیپ واکنش سریع راهداری در سطح محورهای استان مستقر شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه راهبندان سریعاً وارد عمل شوند و در خدمت مردم عزیز و مسافران نوروزی هستند.