شناسهٔ خبر: 162169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره مدیریت راه‌های استان خبر داد؛

ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان

مهندس طباطبایی در مرکز مدیریت راه های استان سمنان رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان از ثبت یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۶۸ تردد از ۲۴ اسفند الی ۶ فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی استان زنجان ۸۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلفات فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از ۲۴ اسفند لغایت ۵ فروردین‌ماه بیش از یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کرده‌اند.

وی تصریح‌کرد: تردد وسایل‌نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی بیش از یک میلیون خودرو و تردد وسایل‌نقلیه سنگین ۲۰۱ هزار و ۹۳۵ خودرو است، همچنین تردد ورودی به استان ۷۷۳ هزار و تردد خروجی ۷۶۰ هزار و ۸۴۲ خودرو توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده‌است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ابراز کرد: پر تردد ترین محور استان زنجان باند شمالی آزاد راه زنجان_قزوین با تردد بیش از ۴۲۱ هزار خودرو است.

محمدی در پایان افزود: سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است و هم‌وطنان می‌توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه‌ها مطرح کنند.