شناسهٔ خبر: 162171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اصفهان از آغاز سفرهای نوروزی

اصفهان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از جابه‌جایی ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اصفهان از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از جابه‌جایی ۲۰۴ هزار و ۵۲۱ مسافر از مبادی استان اصفهان به سایر مقاصد توسط ناوگان حمل‌ونقل مسافری طی ۱۱ روز گذشته خبر داد و گفت: ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری در استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه تا ۶ فروردین‌ماه تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۹ سفر را از مبادی استان به مقاصد درون استانی و ۷ هزار و ۹۲۴ سفر را نیز به مقاصد خارج از استان داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: طی یازده روز گذشته مجموعاً ناوگان حمل و نقل عمومی در استان اصفهان ۲۰ هزار و ۱۵۳ صورت وضعیت سفر را به ثبت رسانده و ۲۰۴ هزار و ۵۲۱ مسافر را نیز به مقاصد درون و برون استانی منتقل کرده‌اند.

وی در خصوص سفرهای برون استانی ناوگان مسافری از ابتدای طرح ستاد نوروزی تصریح‌کرد: ناوگان اتوبوسی با ۵ هزار و ۱۸۶ سفر، ۹۰ هزار و ۳۶۵ مسافر را جابه‌جا کرده، ناوگان مینی‌بوس‌ی نیز طی ۴۰۸ سفر، ۴ هزار و ۴۴۲ مسافر را منتقل کرده و همچنین ناوگان سواری هم ۷ هزار و ۶۶۵ مسافر را با ۲ هزار و ۳۳۰ سفر به مقاصد خود رساندند.

دادخواه با بیان جزئیات خدمت‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل مسافری در ایام نوروز ۱۴۰۳ تشریح کرد: در سفرهای درون استانی نیز ناوگان اتوبوسی ۲ هزار و ۷۸۸ سفر، ناوگان مینی‌بوس‌ی ۵ هزار و ۱۲۲ سفر و ناوگان سواری هم ۴ هزار و ۳۱۹ سفر را انجام داده و طی آن مجموعاً ۱۰۲ هزار و ۴۹ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان عنوان کرد: آمار به‌دست آمده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون رشد ۶ درصدی سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین کاهش ۹ درصدی مسافر در این حوزه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را نشان‌می‌دهد.