شناسهٔ خبر: 162191 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افزایش جابه‌جایی مسافر "هما" در مسیر اصفهان

فرودگاه اصفهان رئیس شعبه "هما"در اصفهان ‌و شهرکرد گفت: از ابتدای ۲۵ اسفند تا پایان روز ششم فروردین۱۴۰۳ ، در حدود ۳ هزار مسافر با پروازهای "هما" به استان اصفهان مسافرت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، رضا داوری رئیس شعبه "هما"در اصفهان ‌و شهرکرد گفت: از ابتدای ۲۵ اسفند تا پایان روز ششم فروردین۱۴۰۳ ، در حدود ۳ هزار مسافر با پروازهای "هما" به استان اصفهان مسافرت کردند.

وی افزود: درمدت یاد شده ۳۶ پرواز "هما" و ۲۴ پرواز سایر خطوط بدین منظور انجام شده است .در مجموع بیش از ۵ هزار مسافر از طریق سفر هوایی به اصفهان وارد شدند. 

رییس "هما" در استان اصفهان به ارائه  خدمات هندلینگ توسط شعبه اشاره کرد و گفت: در این ایام خدمات هندلینگ به۲۴ پرواز شرکت‌های هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، فریبرد ارایه شده است.

داوری با اشاره به اینکه  در نوروز ۱۴۰۳ پروازهای" هما" از فرودگاه اصفهان بدون تاخیر انجام شده گفت: پروازهای خروجی و ورودی در این ایام بدون تاخیر بوده است و دراین بازه زمانی ۱۷۲ دقیقه هم پروازها زودتر از ساعت پرواز انجام شده اند.

داوری با بیان فعالیت‌های کیترینگ اصفهان افزود: در نوروز ۱۴۰۳ کیترینگ ایستگاه اصفهان تامین سرویس‌های غذایی شرکت‌های هواپیمایی آسمان، فلای پرشیا، اروان و کارون را برعهده داشته است.