شناسهٔ خبر: 162258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر رودان

بازدید معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر رودان2 معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی راه وشهرسازی هرمزگان در بازدید پروژه‌های نهضت ملی مسکن رودان با حضور در اداره این شهرستان با کارکنان و مراجعه کنندگان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، محسن رزمینه پوش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه وشهرسازی هرمزگان از نزدیک از عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن رودان در قالب ۱۸۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری بازدید کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های مسکن در هرمزگان با پیشرفت مناسبی در حال ساخت است و نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های رودان، بستک، بندرلنگه و سیریک به‌صورت ویلایی است.

در ادامه رزمینه پوش ضمن دیدار صمیمی با همکاران در مورد نحوه فعالیتشان در حوزه‌های مختلف به بحث و بررسی پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه وشهرسازی هرمزگان ضمن تأکید بر جایگاه مهم اداره شهرستان رودان و دغدغه‌های کارمندان، به سئوالات پاسخ داده و در جهت حل مشکلات موجود قول همکاری و مساعدت داد.

گفتنی است با هدف اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم و پاسخ به سئوالات و رسیدگی به مشکلات آنان میز ارتباطات مردمی نیز انجام گرفت.

رزمینه پوش برگزاری میز ارتباطات مردمی را از برنامه‌های ارزشمند در ارتباط نزدیک مردم و مسئولین و رسیدگی به مشکلات آنان عنوان کرد.