شناسهٔ خبر: 162269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه

کهریزی مئیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بالغ بر هفت میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی(کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری، بالغ بر هفت میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده، گفت: از این میزان ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و ۸۳۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی بیستون به کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام‌کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور میانراهان به سنقر داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از جابه‌جایی نزدیک به ۱۱۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ مسافر وارد استان شدند، ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر از استان خارج شدند و بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر نیز درون استان جابه‌جا شدند.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه‌داد: ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به‌صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام‌می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.