شناسهٔ خبر: 162294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور جواد خیابانی در برنامه پویش چشم به راهیم اصفهان

حضور جواد خیابانی در برنامه پویش چشم به راهیم اصفهان جواد خیابانی مجری سرشناس کشور به عنوان سفیر راهداری با حضور در پویش چشم به راهیم در اصفهان از مردم خواست با رانندگی ایمن در طول سفرهای نوروزی، به کاهش تصادفات رانندگی کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، جواد خیابانی مجری سرشناس کشور امروز با حضور در محل پویش چشم به راهیم اصفهان در محور مبارکه از مردم و مسافران حاضر در محل پویش خواست تا با رعایت قوانین و مقررات، برای کاهش تصادفات رانندگی در کشور گام بردارند. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز همچنین در حاشیه این همایش و در ارتباط زنده با شبکه نسیم، اظهار کرد: یک خانواده ۸۰۰ نفری از راهداران و کارشناسان برای کاهش حوادث رانندگی و خدمت رسانی به مردم در استان اصفهان در حال تلاش هستند،. 

فرزاد دادخواه اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در حین سفر با خودروهای شخصی نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی باشیم. 

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیری بر عهده راننده در جهت حفظ جان سرنشینان وجود دارد، افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور چهره‌های سرشناس افزایش آگاهی و اصلاح رفتارهای پرخطر ترافیکی است. 

دادخواه با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن ۱۲ هزار کیلومتر راه و رتبه اول بزرگراه‌ها در کشور هرساله میزبان بسیاری از مردم خوب ایران است اما متأسفانه حدود ۵۰ درصد از تصادفات در بزرگراه‌ها رخ می‌دهد که اغلب ناشی از خواب‌آلودگی، حواس پرتی و عدم توجه به جلو است.  

پویش «چشم به‌ راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۷ عصر برگزار می‌شود. این پویش برای سومین سال متوالی پویش فرهنگی و آموزشی توسط این اداره کل در ایام نوروز برگزار می‌شود است.