شناسهٔ خبر: 16233 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

همزمان با میلاد خجسته پیامبر رحمت (ص) انجام شد

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از حوزه راه‌های استان همدان

بازدید همزمان با میلاد خجسته پیامبررحمت (ص) و امام جعفر صادق(ع) مهندس کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه مهندس حسن نیا معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای از محورهای حوزه استحفاظی استان همدان بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی حمل و نقل و پایانه ها این بازدید با حضور  معاون امور عمرانی استانداری همدان ؛ فرماندار ویژه شهرستان ملایر ، فرماندار نهاوند  ؛ مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها ؛ مدیر کل راه و شهرسازی ؛ مدیریت راهداری ؛ نماینده مردم ملایرو سایر مسئولین استان صورت گرفت.

در این مراسم کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و همراهان علاوه بر حضور در  راههای حوزه استحفاظی شهرستان ملایر و نهاوند از زیرگذر ایجاد شده در کیلومتر ۶ ملایر به همدان که به منظور حذف نقاط حادثه خیز ایجاد شده نیز بازدید کردند .

معاون وزیر راه و شهرسازی جایگزینی جاده جدید در محور همدان ملایر  را بهترین اقدام برای حذف نقطه حادثه خیز در این محور دانستند و ایجاد زیر گذر در محور تاکید بر اصلاح و بازسازی برای بالا بردن توان سطح ایمنی این محور داشتند.

در ادامه راههای شهرستان ملایر به بروجرد , سه راهی بروجرد به نهاوند و نهاوند به آورزمان نیز مورد بازدید مسئواین قرار گرفت و مهندس کشاورزیان ضمن تاکید بر بالا بردن توان سطح ایمنی دستوراتی را برای بررسی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی پروژه ها صادر کردند.

وی همچنین  به اتفاق معاون امور عمرانی استاندار,  نماینده مردم ملایر, مدیر کل راه و شهرسازی ؛  حمل و نقل و پایانه های استان استان  و سایر همراهان از محور های اراک به ملایر درمسیر جاده اصلی بصورت کامل بازدید و پروژه ها و برنامه رفع نقاط حادثه خیز این جاده را مورد بررسی قراردادند

کشاورزیان اظهار امیدواری کرد : با حضور مهندسان متعهد و کار آزموده و نظارت دقیق بر پروژه‌ها،  شاهد بهره‌برداری نهایی از پروژه‌های راهسازی در همدان باشیم چرا که حق مردم شریف ایران اسلامی است که جاده‌هایی ایمن و استاندارد داشته باشند.

نظر شما