شناسهٔ خبر: 162348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد:

تکمیل بخشی از بزرگراه اسلام‌آبادغرب_ پلدختر

تکمیل بخشی از بزرگراه اسلام‌آبادغرب_ پلدختر در سال گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: خشی از بزرگراه اسلام‌آبادغرب_ پلدختر به‌طول ۵۷ کیلومتر (در حوزه استان کرمانشاه) از خروجی شهر اسلام‌آبادغرب به سمت پلدختر شروع شده و پس از عبور از شهر حمیل به انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه در گردنه شاهبداغ می‌رسد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره‌کل در سال گذشته در مهندسی وساخت راه‌ها، بیان کرد: این پروژه در ادامه مسیر پس از عبور از پل سیمره به شهر پلدختر متصل می‌شود. مسیر به دو قطعه اسلام آباد–حمیل به طول ۲۶ کیلومتر و حمیل–شاهبداغ به‌طول ۲۷ کیلومتر تقسیم شده است همچنین ۴ کیلومتر از مسیر نیز از داخل محدوده شهر حمیل عبور می‌کند.

رامین الماسی تاکید کرد: طی سالهای گذشته ۲۱ کیلومتر از قطعه ۱ اسلام آباد_حمیل و ۱۹ کیلومتر از مسیر قطعه ۲ حمیل_شاهبداغ تکمیل شده بود و در سال گذشته ۵ کیلومتر از قطعه اول تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین ۵ کیلومتر از قطعه دوم (فقط روکش آسفالت) و یک کیلومتر از انتهای قطعه ۲ تکمیل و آسفالت شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

رامین الماسی پیشرفت فیزیکی پروژه این پروژه را ۹۱ درصد اعلام کرد.