شناسهٔ خبر: 162359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأکید مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی

موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی با همکاران اداره کل گفت: یکی از مهمترین وظایف ما تکریم ارباب رجوع است و این باید در اولویت تکالیف ما باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز به کار اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، دیدار نوروزی همکاران اداره کل راه و شهرسازی با مدیرکل برگزار شد.

سید احمد موسوی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های سال گذشته همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: امسال باید با تلاش مضاعفی جهت تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی کنیم و این امر مستلزم پای کار بودن همه بخش ها و کارکنان اداره کل است.

وی در ادامه با تاکید بر نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: موضوع تولید مسکن ارتباط مستقیمی با شعار " جهش تولید با مشارکت مردم " دارد چرا که طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های مرتبط با تولید و موثر در اقتصاد کشور است که با مشارکت مستقیم مردم صورت می پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ما رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعین محترم است و باید با حوصله و تمام توان تلاش کنیم تا مشکلات و امور ارباب رجوع در کم ترین زمان ممکن رفع شود و اولویت تکریم ارباب رجوع است.

وی در پایان گفت: ان‌شالله که در سال جاری با برنامه ریزی و تلاش جهادگونه در راستای منویات رهبری و تاکیدات دولت محترم، بتوانیم در انجام تکالیف خود موفق بوده و سالی پر از موفقیت و سرافرازی پیش رو داشته باشیم.