شناسهٔ خبر: 162398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیسیون ماده ۱۲ صورت گرفت؛

رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی ابهر

راهداری زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابهر در کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ابتدای سال۱۴۰۳ برگزار و به تخلفات ۶ پرونده شرکت حمل و نقل مسافر ابهر رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل این اداره کل در حاشیه جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر اظهار کرد: در همین راستای به پرونده تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل مسافر شهرستان ابهر رسیدگی شد.

وی یادآور شد: عدم رعایت مقررات تهیه، تنظیم و استفاده از صورت وضعیت‌های صوری، صدور صورت وضعیت‌های دربستی بدون اخذ مجوز، عدم رعایت ضوابط مربوط به مدیر فنی، عدم ارایه بلیط به مسافر، دریافت کرایه اضافه از مسافر، موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

کرمی در پایان تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخوردهای قانونی لازم انجام شود.