شناسهٔ خبر: 162416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عدم توجه به جلو، رکورد دار علت تصادفات برون شهری استان اصفهان

حسن کحال زاده اصفهان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با اعلام رئیس پلیس راه استان اصفهان در تصادفات راه‌های برون شهری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳، عدم توجه به جلو، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: عدم توجه به جلو هنگام رانندگی از جانب راننده خودرو از جمله موارد قابل ملاحظه‌ای است که باعث بروز تصادفات در رانندگی می‌شود.  

وی بیان کرد: براین اساس مطابق با اعلام رئیس پلیس راه استان اصفهان در تصادفات راه‌های برون شهری استان در طرح نوروزی، عدم توجه به جلو، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در این باره به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود که هنگام رانندگی توجه کامل به جلو داشته باشند و از انجام هرگونه اقدامی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می شود خودداری کنند.  

وی اضافه کرد: بنابر اطلاعات واصله و مطابق با اعلام رئیس پلیس راه استان اصفهان، بیشترین جانباختگان تعطیلات نیمه اول نوروز در استان، سرنشینان خودروهایی بوده‌اند که از کمربند ایمنی استفاده نکرده‌اند.  

کحال‌زاده عنوان کرد: براساس توصیه‌های پلیس‌راه استان اصفهان ضروری است تمامی رانندگان و سرنشینان خودروها قبل از حرکت از بسته بودن کمربند ایمنی خود اطمینان حاصل کنند تا شاهد حوادث تلخی در این ایام نباشیم.