شناسهٔ خبر: 162432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

چهار خطه شدن محور بیستون_هرسین_نورآباد در سال ۱۴۰۲

چهار خطه شدن محور بیستون_هرسین_نورآباد مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از چهار خطه شدن محور بیستون_هرسین_نورآباد در سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره‌کل در سال گذشته در حوزه مهندسی و ساخت راه‌ها، گفت: این مسیر به‌طول ۳۸ کیلومتر (درحوزه استحفاظی استان کرمانشاه ) از سه راهی بیستون (پلیس راه بیستون) به سمت هرسین شروع شده و پس از ورود به کمربندی هرسین در انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه به سمت نورآباد پایان می‌یابد.

رامین الماسی افزود: این پروژه در قالب دو قطعه سه‌راهی پلیس‌راه بیستون – هرسین به‌طول ۲۴ کیلومتر و هرسین و نورآباد (تا انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه) به‌طول ۱۴ کیلومتر تعریف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲۲ کیلومتر از قطعه اول تکمیل و بهره‌برداری شده و تنها پل بزرگ گاماسیاب و راه دو طرف آن باقیمانده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته کوله‌ها، دستک‌ها و تیرهای پیش ساخته و بخشی از دال پروژه تکمیل شده و پیشرفت فیزیکی پروژه به ۶۲ درصد رسیده است.