شناسهٔ خبر: 162434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

بهسازی محور جوانرود - ثلاث - شیخ صله

بهسازی محور جوانرود - ثلاث - شیخ صله مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بهسازی ،تعریض وآسفالت محور جوانرود - ثلاث - شیخ‌صله در سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره‌کل در سال گذشته در حوزه مهندسی و ساخت راه‌ها، گفت: این مسیر به طول ۱۱۲ کیلومتر از سه‌راهی بیاشوش شروع شده و پس از عبور از کمربندی جوانرود، به محور جوانرود –تازه آباد رسیده است.

وی افزود: بعد از آن از طریق شهر تازه‌آباد (ثلاث باباجانی) وارد محور تازه آباد – شیخ‌صله شده و نهایتا به بازارچه مرزی شیخ‌صله متصل می‌شود.

الماسی تصریح کرد: در حال حاضر این اداره‌کل تمام توان خود را برای توسعه محور حدفاصل سه‌راهی بیاشوش –جوانرود – تازه‌آباد به‌طول کلی ۵۹ کیلومتر به‌کار گرفته و خوشبختانه تاکنون ۲۶ کیلومتر از آن تکمیل و به راه اصلی تبدیل شده است.

الماسی گفت: مابقی آن به طول ۳۳ کیلومتر در دست اجرا است و دو پروژه مهم دیگر در این مسیر، یکی تثبیت ترانشه‌های رانشی بوده که در سال گذشته حدود ۴۰ درصد از عملیات اجرایی پنلهای ۲-۳-۴ اصلاح هندسی انجام گرفته و پنل ۵ عملیات انکراژ ۳۵ درصد انجام و پنل ۶ و۷ احداث دیوار بتنی حدود ۷۰درصد به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین پنل‌های ۱۱ تا ۱۵ عملیات انکراژ با پیشرفت حدود ۱۰درصد انجام گرفته و پیشرفت فیزیکی از ۲۵ درصد به ۴۰ درصد رسیده است.