شناسهٔ خبر: 162435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان به عنوان مدیر نمونه و جهادی شهرستان برگزیده شد

زرگری اصفهان با اهدای لوح تقدیر از سوی فرماندار شهرستان اردستان از زحمات و تلاش های رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و کارکنان خدوم این اداره تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان، با اهدا لوح تقدیر از سوی فرماندار شهرستان، سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان به عنوان مدیر نمونه و جهادی شهرستان معرفی و از زحمات و تلاش های رئیس و پرسنل خدوم این اداره تقدیر بعمل آمد.  

در متن این لوح سپاس خطاب به رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان آمده است؛ به شکرانه زحمات و به پاسداشت همت وثیق حضرتعالی در اعمال مدیریت و اجرای بهینه ی امور، حاکمیت نظم و انظباط بر مجموعه ی تحت مدیریت، حسن خلق، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه در حوزه تحت مدیریت، درک بالا نسبت به مسائل کلان و راهبردی اداره، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور، این لوح سپاس تقدیم می گردد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در خصوص مجموعه اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل مسکن اقشار مختلف شهرستان اظهار کرد: در راستای تامین زمین برای اجرای طرح های حمایتی مسکن در شهرستان اردستان با تلاش هایی که بعمل آمد، ۳۹ هکتار زمین به محدوده شهر اردستان و ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر مهاباد الحاق شد.  

وی افزود: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این شهرستان، تا کنون ۵۹ قطعه زمین به خانوارهای واجد شرایط واگذار شده است همچنین ۲۶ قطعه زمین به خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال (بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲) تخصیص یافت.  

زرگری بیان کرد: واگذاری اراضی مورد نیاز برای ساخت ۳۳۶ واحد مسکونی در طرح تامین مسکن محرومین و واگذاری اراضی برای ساخت بیش از ۳۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن از دیگر اقدامات بعمل آمده است.