شناسهٔ خبر: 162437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام شد؛

رفع تصرف فوری اراضی ملی خمینی‌شهر به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان خمینی‌شهر به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: موضوع حفاظت از عرصه‌های ملی تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.  

وی افزود: بر این اساس عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ به صورت آماده باش کامل در خدمت مردم عزیز استان بوده و به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: در کمتر از یک هفته اخیر، یک فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان خمینی‌شهر شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.  

وی افزود: براین اساس، پنج هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.  

سرهنگ باقری با بیان اینکه ارزش این اراضی ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت اراضی ملی اطلاع دهند.