شناسهٔ خبر: 162438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پویش چشم به راهیم مطرح شد؛

آگاهی بخشی و کاهش تصادفات از اهداف اجرای پویش چشم به راهیم در استان

بازدید استاندار پویش.jpg استاندار خراسان جنوبی برگزاری پویش چشم به راهیم را در راستای ارتقای سطح ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات و آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان و همراهان آنان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از محل برگزاری پویش چشم به راهیم، هدف از راه‌اندازی این پویش را ارتقای سطح ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات، حفظ سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان و همراهان آنان عنوان کرد.
وی با اشاره به راه‌اندازی پویش چشم به راهیم از ۲۷ اسفند ماه در استان گفت: ایستگاه پویش چشم به راهیم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل مجتمع خدماتی رفاهی زنان نرجس القورات کیلومتر ۱۲ محور بیرجند ـ قاین راه‌اندازی شده است.
استاندار بیان کرد: این استان از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون در کاهش تصادفات جرحی نوروز ۱۴۰۳ رتبه اول و در کاهش تصادفات فوتی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.
قناعت در ادامه افزود: پویش چشم به راهیم با هدف کاهش تصادفات جاده‌ ای به ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می یابد.