شناسهٔ خبر: 162439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد؛

الحاق حدود ۲ هکتار اراضی دولتی به محدوده شهر کامو و چوگان

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از الحاق حدود ۲ هکتار اراضی دولتی به محدوده شهر کامو و چوگان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار (با رعایت مفاد کلیه استعلامات اخذ شده و با تعیین کاربری مسکونی با تامین خدمات) به محدوده شهر کامو و چوگان الحاق شد.  
وی افزود: بررسی و تصویب پیشنهادات مربوط به الحاق اراضی صرفاً دولتی به محدوده شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر (براساس آخرین سرشماری رسمی کشور) در اجرای طرح نهضت ملی مسکن با رعایت موارد مشخص شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، از طریق شورای برنامه ریزی و توسعه استان به عنون مصوبه نهایی انجام می شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان کرد: در شهرستان کاشان در مجموع بیش از ۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۱۲ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.  

وی افزود: با تلاش های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان های درحال ساخت، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: درشهر کاشان درگام نخست بیش از هفت هکتار زمین و ۱ هزار و ۷۰۰ فقره وام نهضت ملی جهت ساخت افزون بر ۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تامین شد که اجرای آن با کارگزار پروژه در ۲ قالب پیمانکاری و امانی در حال انجام است.