شناسهٔ خبر: 162465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری همدان خبر داد؛

تردد نوروزی در جاده‌های همدان از ۱۰ میلیون سفر گذشت

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تردد خودرو در جاده های استان از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: جاده های همدان در روزهای ۷،۸،۹ فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد که با ۹.۷ درصدی تردد سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش را در پی داشته و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت ۱ میلیون و ۶۵ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان ۹۸۷ هزار دستگاه خودرو بوده است.

آهکی خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از ۹۸ هزار مسافر از استان را به اقصی نقاط کشور جابه‌جا کرده اند.

وی در پایان با اشاره به افزایش ترددها تاکید کرد: از تمامی کاربران جاده ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.