شناسهٔ خبر: 162468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان:

تامین ۶۵ پلاک زمین ویژه طرح جوانی جمعیت شهرستان کاشان/تمامی متقاضیان ۵ و ۶ فرزندی کاشان صاحب زمین رایگان شدند

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تامین ۶۵ پلاک زمین ویژه طرح جوانی جمعیت شهرستان کاشان خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: با تلاش های به عمل آمده در سطح اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و این اداره، ۶۵ پلاک زمین جهت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کاشان تامین و برای انجام مراحل قرعه کشی و واگذاری به متقاضیان، تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شد.  

وی افزود: از این اراضی۳۰ پلاک زمین در شهرهای اقماری کاشان شامل قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان قالی، کامو و چوگان و مشکات ویژه این طرح تامین شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: از اراضی تامیت شده ۳۵ پلاک زمین در شهر کاشان برای ۳۵ نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اولویت متقاضیان دارای ۵ و ۶ فرزندی بوده است.  

وی گفت: براین اساس و با توجه به اراضی که پیش از این برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کاشان به متقاضیان واگذار شده است، برای تمامی متقاضیان حائز شرایط در شهرهای اقماری کاشان زمین تامین و تحویل شده است.  

آراسته با اشاره به اینکه برای تمامی متقاضیان دارای ۵ و ۶ فرزند در شهر کاشان برای این طرح تامین زمین شده است عنوان کرد: در شهر کاشان برای حدود یک هزار و ۵۰۰ متقاضی دارای ۳ و ۴ فرزند، زمین مورد نیاز است که پیش بینی های لازم در این خصوص بعمل آمده است.  
وی خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.