شناسهٔ خبر: 162483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبرداد؛

پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه بهسازی و احداث راه اصلی سنقر_کامیاران

پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه بهسازی و احداث راه اصلی سنقر_کامیاران مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با از تکمیل بخش زیادی از پروژه بهسازی و احداث راه اصلی سنقر_کامیاران در سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره‌کل در سال گذشته در حوزه مهندسی و ساخت راه‌ها، گفت: این پروژه به طول ۱۲.۵ کیلومتر قطعه‌ای از مسیر سنقر_کامیاران است که از میانه‌های محور سنقر-کشکمیر-کامیاران جدا شده و پس از عبور از روستاهای سرخم و تپه اسماعیل و عبور از رودخانه گاوشان وارد محور گردنه مروارید_گاوشان در استان کردستان می‌شود.

وی افزود: این جاده از طریق محور مربوطه و پس از عبور از کنار سد زیبای گاوشان در گردنه مروارید وارد محور کامیاران–سنندج می‌شود که در سالیان گذشته کل پروژه با یک لایه آسفالت تکمیل و بهره‌برداری شده است.

الماسی تصریح کرد: در سال گذشته مقدار ۹/۴ کیلومتر از مسیر روکش آسفالت توپکا انجام شده و مابقی عملیات روکش نهایی و اجرای پل دهانه ده متری انتهای مسیر به طول ۶/۷ کیلومتر باقیمانده و در دست اجرا است.

الماسی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹۴ اعلام کرد.