شناسهٔ خبر: 162486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تخصیص پروژه به افزون بر ۱۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اصفهان

دکتر قاری قران مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان تا کنون برای افزون بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی حائز شرایط تخصیص پروژه شده است.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اظهار کرد: در این شهرها بیش از ۲۲۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۸۷ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شدند.  
وی افزود: از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است.  
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تخصیص پروژه به افزون بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی در این شهرها عنوان کرد: در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پروژه تعیین شده است همچنین تا کنون افزون بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد قرارداد سازنده دارند.  
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اظهار کرد: در این طرح بیش از ۴۵۲ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر افزون بر ۱۵۴ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط بوده‌اند.  
وی گفت: با تلاش های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام است.