شناسهٔ خبر: 162563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش تولید مسکن در اولویت برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳

نجفیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید، افزایش تولید مسکن را در اولویت برنامه اجرایی سال قرار داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بابک نجفیان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مؤثر در اقتصاد کشور و افزایش تولید است و از این رو اهمیت بخشی به آن در جهش تولید تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: تأمین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم‌برخوردار یکی از دغدغه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم بود و همواره نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و از این رو طرح نهضت ملی مسکن با جدیت تمام در سطح کشور و نیز استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است.

نجفیان خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن با مشارکت مستقیم مردم انجام می‌شود و با توجه به تأثیرگذاری مهم آن بر بازار مسکن، اقتصاد کشور و رونق تولید، می‌توان آن را مطابق با شعار سال جدید مبنی بر " جهش تولید با مشارکت " مردم دانست.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان ضمن تأکید بر توجه ویژه دولت به این طرح تصریح‌کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان افزایش تولید مسکن حمایتی در قالب نهضت ملی را به‌عنوان یکی از اولویت‌های برنامه اجرایی سال جاری قرار داده است و با تمام توان و بهره گیری از کلیه پتانسیل‌های بخش‌های مرتبط استانی، در این راستا تلاش خواهد کرد.