شناسهٔ خبر: 162580 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز سال جدید انجام شد؛

دیدار نوروزی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با کارکنان بندر

اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همراه معاونین و جمعی از اعضای شورای اداری، سال نو را به همکاران بندر امیرآباد تبریک گفت و برای همکاران سالی پر از موفقیت و خیر و برکت آرزو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد ؛ در این دیدار صمیمی ، مسئولین بندرامیرآباد با حضور در واحدهای مختلف ضمن تبریک سال نو ، از تلاش و کوشش همه همکاران در کسب موفقیت ها و اقدامات انجام شده در راستای اهداف این بندر که منجر به موفقیت های بزرک شد، تقدیر کردند.

مدیر کل بندرامیرآباد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۳  به عنوان سال " جهش تولید با مشارکت مردم " تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد مفتخر است همچون سنوات گذشته در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات دریایی و بندری به ذی نفعان   در راستای تحقق جهش تولید  و با مشارکت حداکثری در ارائه خدمات ، بیش از پیش در این مسیر گام برداریم.

موسی پور گرجی در پایان ضمن قدردانی از تمامی کارکنان و مدیران بندرامیرآباد برای موفقیت های کسب شده در سال ۱۴۰۲، بر هدف گذاری و تعیین شاخص و جدیت در عمل ، جهت پیشبرد اهداف سازمانی در سال جاری تاکید کرد.